سئو و بهینه سازی سایت در گوگل

سئو و بهینه سازی سایت در گوگل

سئو و بهینه سازی سایت در گوگل

سئو و بهینه سازی سایت در گوگل

ویزای eb5 آمریکا

برای مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای eb5 آمریکا  متقاضی باید مبلغ 1 میلیون دلار را در آمریکا سرمایه گذاری کند. البته در حالتی که سرمایه گذاری در مناطق خاص تعیین شده توسط دولت آمریکا باشد (مناطق حاشیه ای- روستایی )، این میزان به 500 هزار دلار کاهش می یابد. 

اما در هر صورت باید سرمایه گذاری منجر به ایجاد 10 شغل تمام وقت برای ساکنان آمریکا به مدت 2 سال شود. نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد در خصوص تعداد سرمایه گذاران در سال می باشد. طبق سیاست های کشور آمریکا هر ساله 10 هزار متقاضی برای این برنامه می توانند شرکت کنند که 5 هزار تای آن ها برای سرمایه گذاری در مناطق روستایی می باشند.

موفقیت در ویزای سرمایه گذاری آمریکابستگی به برنامه و شرایط و نوع سرمایه گذاری متقاضی می باشد و نرخ ثابتی ندارد. اما با توجه به سرمایه گذاری های انجام شده در حال حاضر می توان گفت که بیشتر این سرمایه گذاری ها در بخش مسکن در آمریکا بوده است.

ذکر این نکته ضروری است که ارائه مدرک برای اثبات دارایی سرمایه به صورت قانونی و سرمایه گذاری ریسک پذیر و عدم سوابق کیفری و سوپیشینه جز شرایط اولیه سرمایه گذاری در آمریکا می باشد.

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

افرادی که تجربه کارآفرینی دارند، یا شرایط لازم برای سرمایه گذاری و یا خود اشتغالی در استان کبک (Quebec) کانادا را دارند، می توانند ضمن دارا بودن شرایط برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند.
بدین منظور تمامی متقاضیان باید نشان دهند که از لحاظ اقتصادی می توانند شرایط لازم که در ادامه توضیح خواهد شد را تامین کنند و همچنین آن ها قصد دارند در کبک اقامت داشته باشند. سرمایه گذاران بعد از این که شرایط لازم و پیش نیازهای لازم کبک کانادا را تامین کردند، مجوز اقامت کبک کانادا (CSQ) را دریافت می کنند. مجوز اقامت کبک کانادا یک سند رسمی ارائه شده توسط دولت می باشد، که به متقاضیان مجوز اقامت دائم کانادا را در صورتی که تاییدیه های سلامت و امنیتی داشته باشند، ارائه می دهد.
سه روش برای مهاجرت به کانادا (کبک) از طریق سرمایه گذاری وجود دارد، که هرکدام دارای پیش نیازها و شرایط خاص خود می باشند، که در ادامه توضیحاتی از آن ها داده می شود.

  • برنامه سرمایه گذاری کبک کانادا
در این روش سرمایه گذاری متقاضی باید دارای سرمایه خاصل به میزان 6/1 میلیون دلار کانادا باشد، دارای سوابق مدیریتی در کسب و کار باشد و برای سرمایه گذاری تضمین شده به میزان 800 هزار دلار کانادا به مدت 5 سال در بخش های دولتی این کشور اقدام کند.

  • برنامه کارآفرینی کبک کانادا
در این برنامه سرمایه گذاری متقاضی باید دارای سرمایه خالص به میزان حداقل 300 هزار دلار کانادا باشد، دارای سوابق مدیریتی در کسب و کاری باشد که متعلق به خود او بوده یا توسط او اجرا شده است و او قصد دارد با راه اندازی کسب و کار در کبک کانادا باعث ایجاد شغل شود.

  • برنامه خود اشتغالی کبک کانادا
در این برنامه سرمایه گذاری متقاضی باید دارای سرمایه خالص به میزان حداقل 100 هزار دلار کانادا باشد، دارای سوابق مدیریتی در کسب و کاری باشد که قصد راه اندازی آن را در کبک دارد.


توجه: این برنامه در حال حاضر بسته می باشد.

اقامت انگلستان

اقامت انگلستان:

کشور انگلستان، کشوری پیشرفته با استانداردهای بالای زندگی می باشد. برای اقامت انگلستان دو روش وجود دارد، که هرکدام دارای شرایط متفاوتی می باشند.


الف) اقامت انگلستان از طریق ویزای کارآفرینی انگلستان (Tier1)

ب) اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری


الف) اقامت انگلستان از طریق ویزای کارآفرینی انگلستان

درخواست های زیادی برای دریافت این ویزا هر ساله از سوی کشورهای مختلف برای آن ارسال می شود. حداکثر مدت زمان اقامت اولیه با این ویزا 3 سال و 4 ماه (40 ماه) می باشد، که این زمان قابل تمدید می باشد. کارآفرین می تواند برای تمدید ویزا انگلستان به مدت 2 سال ( در صورتی که متقاضی از روش دیگری برای دریافت ویزا اقدام کرده باشد و قصد دارد ادامه کار را با این روش انجام دهد، زمان لازم 3 سال می باشد) مجددا اقدام کند. سرانجام پس از 5 سال اقامت انگلستان، می تواند درخواست اقامت دائم کند. سریع ترین زمان ممکن در صورت تکمیل بودن مدارک برای دریافت ویزا در این حالت 3 ماه قبل از سفر به انگلستان می باشد.
در ویزا کارآفرینی اقامت انگلستان، متقاضی باید با ارائه طرح تجاری کسب و کار با سرمایه گذاری 200 هزار پوندی باعث اشتغال 2 نفر به مدت 5 سال در انگلستان شود.


سایر شرایط و ویژگی ها این ویزا به صورت خلاصه به شرح زیر می باشد.


ب) اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری

از اوریل سال 2011 توسط دولت انگلستان قانونی به منظور جذب سرمایه گذاری و سرمایه گذاران به انگلستان ایجاد شده است. این روش سریع تری روش دریافت اقامت در بین کشورهای G8 هم می باشد، نیازمند سرمایه گذاری قابل توجهی است.
در این روش سرمایه گذار با سرمایه گذاری به مبلغ 2 میلیون پوند می تواند اقامت انگلستان را دریافت کند. تنها کافی است متقاضی به مدت 5 سال در انگلستان اقامت داشته باشد، تا بتواند برای دریافت اقامت دائم  اقدام کند.


سایر شرایط و ویژگی ها این ویزا به صورت خلاصه در ادامه توضیح داده شده است...

پاسپورت گرانادا بوسیله سرمایه گذاری

پاسپورت گرانادا بوسیله سرمایه گذاری

از آگوست سال 2013 ( طبق برنامه شماره 15 پارلمان این کشور در سال 2013) دریافت پاسپورت گرانادا از طریق سرمایه گذاری امکان پذیر شد. با دریافت پاسپورت دوم از این کشور می توان به 124 کشور دنیا مانند چین، انگلستان، مناطق شینگنو برزیل بدون نیاز به ویزا سفر کرد. در بین کشورهای منطقه کارائیب، تنها کشوری که بوسیله سرمایه گذاری در آن می توان بدون نیاز به ویزا به چین سفر کرد، گرانادا می باشد. علاوه برآن سرمایه گذاران گرانادا می تواند در برنامه شرکت کند که این فرصتی برای زندگی و کار در آمریکا را برای آن ها فراهم می کند. 
مزایای برنامه سرمایه گذاری

سفر بدون نیاز به ویزا به 124 کشور دنیا مانند مناطق شینگن، انگلستان، سنگاپور، چین و هنگ کنگ
تنها کشور حوزه کارائیب که می توان با پاسپورت آن به چین سفر کرد.
تنها کشور حوزه کارائیب که سرمایه گذار می تواند با استفاده از برنامه E2 برای آمریکا اقدام کند.
شهروندی قابل انتقال به نسل های بعدی بدون هیچ محدودیتی می باشد.
به درآمد های دریافتی در سراسر دنیا، مالیاتی از طرف گرانادا تعلق نمی گیرد.
نیاز به سرمایه گذاری کمتر در مقایسه با سنت کیتس، آنتیگوا و باربودا
بررسی پرونده در کوتاه ترین زمان ممکن، 3 ماه از تاریخ پذیرش
بدون نیاز به حضور فیزیکی
بدون نیاز به سفر به گرانادا

اعتبار اولیه 5 ساله پاسپورت گرانادا

مهاجرت به آمریکا

مهاجرت به کانادا

مزایای اقامت اروپا

کشورهای عضو اتحادیه اروپا کشورهایی پیشرفته با کیفیت بالای زندگی می باشند که  تقریبا نصف آن ها برنامه های سرمایه گذاری را به افراد خارجی ارائه می دهند. این برنامه های سرمایه گذاری مختص سرمایه گذارانی از کشورهای جهان سوم است که می خواهند در اروپا سرمایه گذاری کنند. آن ها با سرمایه گذاری در اروپا، ویزای شینگن و اقامت اروپا را بدست می آورند. حالا سوال اینجا مطرح است که چه امتیازاتی این سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران دارد. در این جا پنج امتیاز اصلی مهاجرت به اروپا توضیح داده شده است.

  1. امنیت
زندگی در مکانی امن آرزوی هر فردی می باشد. اروپا در حالت کلی به عنوان منطقه ای امن در دنیا به حساب می آید. اگرچه، 28 کشور اتحادیه اروپا دارای سطح متفاوتی از امنیت و شرایط متفاوت می باشند، اما می توان گفت که در هرجای اروپا که بخواهید، می توانید با آرامش و امنیت زندگی کنید. به دلیل آن که اتحادیه اروپا به حقوق شهروندی اهمیت زیادی می دهد و از حقوق شهروندان خود نیز به خوبی دفاع می کنند. به گونه ای که نه تنها شما و خانواده در مکانی امن زندگی می کنید بلکه از سرمایه شما نیز حفاظت می گردد. برای مثال طرح های سپرده سرمایه گذاری اروپا برای مبلغ بالای 100 هزار یورو موسسات اروپایی با هر میزان سهمی برای سرمایه گذاران به صورت تضمینی وجود دارد
     2.تجارت
اروپا منطقه ای باز برای سرمایه گذاری برای افراد است که زیر بنای آن آزادی می باشد. دارندگان اقامت اروپا می توانند بین 28 کشور اتحادیه اروپا کالاها، خدمات و سرویس های مختلف را داشته باشند و به راحتی سفر و زندگی کنند.
    3.خدمات درمانی
اگر شما اقامت اروپا را داشته باشید، می توانید از مزایای بیشمار بیمه خدمات درمانی آن استفاده کنید. این امکان و خدمات نه تنها برای کشوری که اقامت آن را دارید، بلکه برای تمامی اتحادیه اروپا با همان هزینه و خصوصیات ارائه می گردد.
   4.تحصیلات
در مورد سیستم آموزشی عالی و کیفیت بالای دانشگاه های اروپایی مانند (انگلستان....) می توان دانشگاه های زیادی را مثال زد، که در جایگاه های بسیار خوبی در بین دانشگاه های دنیا قرار دارند.
   5.کیفیت بالای زندگی
اروپا به ساکنان خود استانداردهای بالای زندگی را ارائه می دهد. در حقیقت می توان گفت زندگی راحت تر برای مردم اولویت آن ها می باشد. گسترش تکنولوژی و ارائه تکنولوژی های جدید اثباتی بر این موضوع است.
مهاجرت به آمریکا
مهاجرت به کانادا