سئو و بهینه سازی سایت در گوگل

سئو و بهینه سازی سایت در گوگل

سئو و بهینه سازی سایت در گوگل

سئو و بهینه سازی سایت در گوگل

خرید بلیط اینترنتی هواپیما - اتوبوس - قطار در علی بابا

صبح امروز سورنا ستاری با حضور مدیرعامل شرکت علی بابا و رییس هیئت مدیره هلدینگ توشا و رضا زرنوخی مدیر عامل صندوق توسعه تکنولوژی ایران، از مجموعه‌ی علی‌بابا دیدن کردند.

به گفته‌ی مدیرعامل شرکت علی‌بابا، مجید حسینی‌نژاد، در حال حاضر مجموعه علی‌بابا به عنوان بزرگترین شرکت استارت‌آپی فعال در حوزه گردشگری ۲۰ درصد از کل بازار بلیت هواپیما و ۱۵ درصد از بازار کل بلیت قطار را در اختیار دارد.


با توجه به رشد روزافزون تعداد فروشگاه‌های اینترنتی در کشور، عجیب نیست که بشنویم می‌شود با یک جستجوی ساده، بلیط هواپیما موردنظرمان را پیدا کنیم و بخریم. وب‌سایت علی‌بابا، اولین وب‌سایتی است که امکان جستجو در میان پروازهای برنامه‌ای تمام خطوط هوایی ایران، مشاهده‌ی قیمت هر پرواز و خرید کاملاً آنلاین را در کنار هم برای مسافران به وجود آورده است.


در علی‌بابا فرآیند جستجو و خرید بلیط کاملاً به صورت آنلاین انجام می‌شود. در هر لحظه که مسیر و زمان مورد نظر خود را برای پرواز جستجو کنید، وضعیت لحظه‌ای پروازها نمایش داده می‌شود و می‌توانید بلافاصله برای خرید بلیط اقدام کنید. با توجه به آنلاین بودن فرآیند خرید، سرعت و دقت بالا از مزایای این وب‌سایت است.
اگر به دنبال بلیط هواپیما ارزان، بلیط قطار و یا حتی بلیط اتوبوس علی بابا هستید، براحتی می‌توانید در سایت علی بابا جستجو نموده و به بلیط‌های موجود دسترسی پیدا نمایید.
علی بابا در حال حاضر بیش از ۳ سال است که فعالیت خود را شروع کرده و همچنان هم در حال توسعه است. استرداد آنلاین، یکی از خدمات این وب‌سایت است که به‌خصوص در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل، می‌تواند جریمه‌ی کنسلی شما را ، تا مقدار قابل توجهی کاهش دهد. وب‌سایت علی‌بابا، با ارائه‌ی هم‌زمان بلیط‌های ماهان، ایران‌ایر، آسمان، قشم‌ایر، نفت، کاسپین، معراج، تابان و... برای اولین بار در کنار یکدیگر، بهترین انتخاب شما برای یک بلیط آسان و بی‌دغدغه است.

منبع: خرید بلیط اتوبوس علی بابا

https://www.alibaba.ir/bus-ticket

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.